8кл.З.Л.26.05.2020 ПІДСУМКОВИЙ

Матеріал до роботи над темою
Узагальнення та систематизація знань 
за ІІ семестр та рік


Шановні учні 8 класу!
Пропонуємо Вам прочитати влітку як твори обов'язкого, так і твори позакласного читання
(для вивчення в 9 класі)
Просвітництво:
Джонатан СВІФТ. «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина).
Йоганн Вольфганг ҐЕТЕ. Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей».
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «До радості».
Генріх ГЕЙНЕ. «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»).
Джордж Ноел Гордон БАЙРОН.
 «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…».
Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда».
Взаємодія романтизму і реалізму:
Олександр ПУШКІН. Лірика («До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). «Євгеній Онєгін».
Михайло ЛЕРМОНТОВ. Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). «Герой нашого часу»
Реалізм:
Оноре де БАЛЬЗАК. «Гобсек».
Микола ГОГОЛЬ. «Ревізор». «Шинель».
Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.:
Генрік ІБСЕН. «Ляльковий дім».
Бернард ШОУ. «Пігмаліон».

Комментариев нет:

Отправить комментарий