Матеріал до вивчення теми
Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Сюжет твору


2. Словникова робота
СЮЖЕТ
(від фр. sujet — предмет) — система подій в художньому творі, в
ході яких розкриваються характери персонажів і головна ідея.
Класичний
сюжет має такі елементи:
ü експозиція — вихідні відомості про героїв, які вмотивовують їхню
поведінку в умовах конфлікту;
ü зав'язка — подія, що кладе початок конфлікту;
ü кульмінація — найвищий момент у розвитку дії;
ü розв'язка — подія, що розв'язує конфлікт;
ü епілог — повідомлення про події після розв'язки.
Відновіть послідовність подій у
творі: (робота в зошиті)
1
|
А) Риболовля хропуся.
|
2
|
Б) Несподівана знахідка.
|
3
|
В) Королівський рубін.
|
4
|
Г) Самотній острів гатіфнатів.
|
5
|
Д) Будинок перетворився на джунґлі.
|
6
|
Є) Гемуль ледве врятувався від вогню.
|
7
|
Ж) Несподівана знахідка.
|
8
|
З) Усі щасливі.
|
9
|
І) Загибель Мамелюка.
|
10
|
К) Хмаринки.
|
11
|
Л) Чудернацьке звірятко із капелюха.
|
3. Літературний диктант
1. Що роблять мумі- тролі в листопаді?
2. Скільки днів і ночей проспав Мумі-троль?
3. Що робить честь будь-якому будинку в Мумі- долі?
4.
Коли
прокидається Сніф?
5. Як виходили з Мумі – дому його мешканці?
6. Чого не люблять мумі – тролі?
7. Що знайшли діти на вершині гори, під час своєї першої прогулянки після
сплячки?
8. Як мумі – тролі вирішили використати капелюх чарівника?
9. Де вирішив сховатися Мумі – троль, граючи з друзями в хованки?
10.
Що з
ним сталося?
11.
Чому друзі мало
не побились під час гри в хованки?
12.
Хто
врятував Мумі – троля?
4. Дописати, в що перетворював Капелюх Чарівника дані предмети:
v Шкаралупу від яєць –…
v Комашиного лева – …
v Словник іноземних мов – …
v Пісок –…
v Річкова вода –…
v Клубок ниток –…
v
Ягоди
вишні – …
5. Літературна
вікторина
виконані письмові роботи можна відсилати на пошту veronika.nikanoria@gmail.com
1. Яка була пора року, коли Мумі-троль і друзі
вирушили на прогулянку?
2. Що знайшли друзі?
3. Що робив тато Мумі-троля на ганку?
4. Хто приміряв капелюха?
5. Що вирішили зробити з капелюхом?
6. Що вкинув Мумі-троль в капелюх?
7. На що перетворилася яєчна скорлупа?
8. Скільки хмаринок утворилося?
9. На що були схожі на дотик хмарки?
10. Де знаходилася мама?
11. Що готувала мама?
12. Що з хмарками робили діти?
6. Домашнє завдання:
- с. 230 - 242, читати, стислий переказ
- опрацювати зошит
- виконати завдання:
Код доступу 209257
Комментариев нет:
Отправить комментарий