Матеріал до опрацювання теми
Тематичне оцінювання № 4
"Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці.
Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ ст."
1. Акталізація опорних знань
- виконайте завдання:(відповіді за адресою veronika.nikanoria@gmail.com)
1. Ш. Бодлер започаткував модерністську течію:
2. Завдання контрольної роботи:
10-А клас: 05.05.2020
- Читати П.Коельо "Алхімік"
Тематичне оцінювання № 4
"Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці.
Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ ст."
1. Акталізація опорних знань
- виконайте завдання:(відповіді за адресою veronika.nikanoria@gmail.com)
1. Ш. Бодлер започаткував модерністську течію:
а) футуризм; б) символізм; в) імпресіонізм.
2. У творах Ш. Бодлера присутні ознаки напрямів:
а) модернізму й
реалізму; б) модернізму й романтизму; в) романтизму й реалізму.
3. Провідний мотив збірки «Квіти зла»:
а) невідворотності людської долі;
б) несумісності
реальності й ідеалу;
в)
безрезультатності пошуку краси.
4. Збірку Ш. Бодлера «Квіти зла» відкриває вірш:
а) «Альбатрос»; б) «До читача»; в) «Благословення».
5. «Альбатрос» належить до циклу віршів:
а) «Сплін та
ідеал»; б) «Паризькі картини»; в) «Квіти зла».
6. Провідна тема сонета «Альбатрос»:
а) людина та
природа; б) поет і натовп; в) мистецтво й поет.
7. Автором збірки «Квіти зла» є:
а) Ш. Бодлер; б) В. Вітмен; в) Ф. І. Тютчев.
8. Збірку «Листя трави» написав:
а) Ш. Бодлер; б) В. Вітмен; в) Ф. І. Тютчев.
9. «Пісню про себе» написав:
а) В. Вітмен; б) А. А. Фет; в) А. Рембо.
10. «Батьком верлібру» часто називають:
а) Ф. І. Тютчева; б) А. А. Фета; в) В. Вітмена.
11. Символісти вважали своїм предтечею:
а) Ф. І. Тютчева; б) В. Вітмена; в) Ш. Бодлера.
12. До модернізму належать:
а) романтизм та
імпресіонізм; б) імпресіонізм та
символізм; в) символізм та реалізм.
13. Імпресіонізм та символізм — течії:
а) романтизму; б) модернізму; в) реалізму.
14. Настрої песимізму, занепаду, розчарування характерні для
літератури:
а) декадансу; б) естетизму; в) романтизму.
15. Прагнення інтуїтивного пізнання дійсності через символ, відмова від
сприйняття світу через конкретні образи характерні для:
а) символістів; б) імпресіоністів; в) декадентів.
16. Особистість, здатна перетворити мрію на дійсність, здолати розрив
між ідеалом і дійсністю,— такий ліричний герой характерний для:
а) імпресіонізму; б) символізму; в) неоромантизму.
17. Твір М. Метерлінка «Синій птах» - це:
а) казка; б) драма;
в) казка-феєрія.
18. Казка «Синій птах» за жанром:
а) драма; б) трагедія; в) легенда.
19. Синій птах у творі Метерлінка - це:
а) символ щастя; б) символ любові; в) символ благодаті.
20. Метерлінк називав свій театр:
а) театром
мовчання; б) театром абсурду; в) театром тиші.
21. Як потрапляють на Землю діти з Царства Майбутнього?
а) На крилах
синіх птахів; б) на зорях, що падають; в) Чумацьким шляхом.
22. Про моральний обов’язок перед тими, хто пішов з життя, діти
дізнаються у:
а) Палаці Ночі; б) Лісі; в) Країні Спогадів.
23. У феї Берилюни дуже хвора онучка. Що з нею?
а) Вона хоче бути
щасливою; б) вона всім заздрить; в) вона не може прокинутися.
24. Назвіть професію батька Тільтіля:
а) пекар; б) мисливець; в) дроворуб2. Завдання контрольної роботи:
10-А клас: 05.05.2020
Код доступу 456470
10-Б клас:18.05.2020
Код доступу 688929
3. Домашнє завдання- Читати П.Коельо "Алхімік"
Комментариев нет:
Отправить комментарий