10 кл.З,Л.05.05.2020;18.05 2020 Т.О.№4

Матеріал до опрацювання теми
Тематичне оцінювання № 4
"Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці.
Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ ст."

1. Акталізація опорних знань
 - виконайте завдання:(відповіді за адресою veronika.nikanoria@gmail.com)
1. Ш. Бодлер започаткував модерністську течію:
а) футуризм;    б) символізм;    в) імпресіонізм.
2. У творах Ш. Бодлера присутні ознаки напрямів:
а) модернізму й реалізму;    б) модернізму й романтизму;  в) романтизму й реалізму.
3. Провідний мотив збірки «Квіти зла»:
а) невідворотності людської долі;
б) несумісності реальності й ідеалу;
в) безрезультатності пошуку краси.
4. Збірку Ш. Бодлера «Квіти зла» відкриває вірш:
а) «Альбатрос»;    б) «До читача»;    в) «Благословення».
5. «Альбатрос» належить до циклу віршів:
а) «Сплін та ідеал»;    б) «Паризькі картини»;    в) «Квіти зла».
6. Провідна тема сонета «Альбатрос»:
а) людина та природа;    б) поет і натовп;    в) мистецтво й поет.
7. Автором збірки «Квіти зла» є:
а) Ш. Бодлер;    б) В. Вітмен;    в) Ф. І. Тютчев.
8. Збірку «Листя трави» написав:
а) Ш. Бодлер;    б) В. Вітмен;    в) Ф. І. Тютчев.
9. «Пісню про себе» написав:
а) В. Вітмен;    б) А. А. Фет;    в) А. Рембо.
10. «Батьком верлібру» часто називають:
а) Ф. І. Тютчева;    б) А. А. Фета;    в) В. Вітмена.
11. Символісти вважали своїм предтечею:
а) Ф. І. Тютчева;    б) В. Вітмена;    в) Ш. Бодлера.
12. До модернізму належать:
а) романтизм та імпресіонізм;    б) імпресіонізм та символізм;    в) символізм та реалізм.
13. Імпресіонізм та символізм — течії:
а) романтизму;    б) модернізму;    в) реалізму.
14. Настрої песимізму, занепаду, розчарування характерні для літератури:
а) декадансу;    б) естетизму;    в) романтизму.
15. Прагнення інтуїтивного пізнання дійсності через символ, відмова від сприйняття світу через конкретні образи характерні для:
а) символістів;    б) імпресіоністів;    в) декадентів.
16. Особистість, здатна перетворити мрію на дійсність, здолати розрив між ідеалом і дійсністю,— такий ліричний герой характерний для:
а) імпресіонізму;    б) символізму;    в) неоромантизму.
17. Твір М. Метерлінка «Синій птах» - це:
а) казка;     б) драма;    в) казка-феєрія.
18. Казка «Синій птах» за жанром:
а) драма;      б) трагедія;     в) легенда.
19. Синій птах у творі Метерлінка - це:
а) символ щастя;      б) символ любові;     в) символ благодаті.
20. Метерлінк називав свій театр:
а) театром мовчання;     б) театром абсурду;    в) театром тиші.
21. Як потрапляють на Землю діти з Царства Майбутнього?
а) На крилах синіх птахів;     б) на зорях, що падають;    в) Чумацьким шляхом.
22. Про моральний обов’‎язок перед тими, хто пішов з життя, діти дізнаються у:
а) Палаці Ночі;      б) Лісі;     в) Країні Спогадів.
23. У феї Берилюни дуже хвора онучка. Що з нею?
а) Вона хоче бути щасливою; б) вона всім заздрить; в) вона не може прокинутися.
24. Назвіть професію батька Тільтіля:
а) пекар;     б) мисливець;    в) дроворуб

2. Завдання контрольної роботи:
10-А клас: 05.05.2020
Код доступу 456470
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
10-Б клас:18.05.2020
Код доступу 688929
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
3. Домашнє завдання
- Читати П.Коельо "Алхімік"




Комментариев нет:

Отправить комментарий